چند نکته ی مهم در انتخاب کلمات کلیدی در سئو و طراحی سایت
چند نکته ی مهم در انتخاب کلمات کلیدی در سئو و طراحی سایت
طراحی سایت خود را در کدامیک از واژه های کلیدی بهینه کنید؟، نقش گزینش واژه های کلیدی متناسب با طراحی سایت تان در بهینه سازی سایت چیست؟، واژه های کلیدی متناسب با طراحی سایت تان چه اثری در بازاریابی اینترنتی کسب و کارتان بر مبنای موتورهای جستجو دارد؟...
طراحی سایت خود را در کدامیک از واژه های کلیدی بهینه کنید؟، نقش گزینش واژه های کلیدی متناسب با طراحی سایت تان در بهینه سازی سایت چیست؟، واژه های کلیدی متناسب با طراحی سایت تان چه اثری در بازاریابی اینترنتی کسب و کارتان بر مبنای موتورهای جستجو دارد؟، در این نوشته سعی می کنیم به این سوالات جوابی مناسب بدهیم.
نقش واژه های کلیدی
اگر بنا باشد یک اصطلاح خاص را به منزله علت عمده پیشرفت اینترنت در سالهای شناسایی کنیم بی گمان آن اصطلاح، “واژه های کلیدی” می باشد. واژه های کلیدی، واژه هایی می باشند که ما برای پیدا کردن کالاها، خدمات، و جستجوی پرسش هایمان، در موتورهای جستجو آنها را سرچ می نماییم.
در گزینش واژه های کلیدی به منظور سئو دقت کنید
مناسب تر آن است که قبل از گزینش واژه های کلیدی کسب و کارتان به منظور سئو ی سایت خود، نخست تحقیقی در باره جامعه آماری مشتری های احتمالی تان انجام بدهید، نیاز سنجی نمایید و بعد واژه های کلیدی متناسب با طراحی سایت تان را انتخاب نمایید. با این رویکرد شما نه به سراغ واژه های کلی و جامع می روید و نه واژه نامناسبی را انتخاب می کنید بلکه واژه کلیدی را برای طراحی سایت تان انتخاب می کنید که به صورت روشن و صریح مربوط به فعالیت و کسب و کار شما باشد.
به کارگیری از ابزار Google AdWords
یکی از شیوه های پیدا کردن واژه های کلیدی متناسب با طراحی سایت تان، به کارگیری از امکانات متفاوت نظیر Google AdWords می باشد. با بهره گرفتن از این امکان بسیار مفید شما قادرید داده های سودمندی در زمینه واژه های کلیدی از جمله میزان متوسط سرچ ماهانه آنها، میزان سرچ آن ها به تفکیک هر ماه و تعداد زیادی کلمات کلیدی شبیه به آن که بوسیله استفاده کننده ها جستجو می شوند، کسب کنید.
انتخاب واژه هایی که به موازات محتوای سایت شما پیش روند
یکی از شاخصه های عمده گزینش واژه های کلیدی متناسب طراحی سایت تان به منظور سئو و بهینه سازی سایت، گزینش واژه هایی می باشد که به موازات استراتژی کلی محتوای وب سایت پیش برود.
علاوه بر واژه کلیدی برروی انتخاب عبارت های کلیدی متناسب با طراحی سایت تان نیز تمرکز کنید.
اکثر مدیران بیشتر تمرکزشان را برروی انتخاب واژه کلیدی به منظور سئو کردن وب سایت شان می گذارند. اما باید توجه کنند که یک عبارت کلیدی مناسب نیز می تواند آمار بازدید سودمندی را نصیب سایت تان کند و مشتری های زیادی را به سمت سایت تان جذب نماید.
در ضمن برای بهینه کردن این عبارات به مراتب هزینه و زمان کمتری را نیاز دارید.