آموزش کسب و کار اینترنتی

مباحث و راهکارهای آموزش کسب و کار اینترنتی، مدیریت بازاریابی، کارآفرینی، ایده های کسب درآمد

دو اصل طلایی در بازاریابی با شبکه های اجتماعی

 

دو اصل طلایی در بازاریابی با شبکه های اجتماعی

 

بازاریابی در شبکه های اجتماعی یکی ازانواع بازاریابی در محیط های رقابتی امروز است که به یک کسب و کار کمک می کند مسیر راحت تری را بپیماید اما، مانند هر نوع روشی این نوع از بازاریابی نیز نیازمند توجه به نکاتی است که در ادامه توجه شما را به آن نکته ها جلب می کنیم، برای موفقیت در شبکه های اجتماعی دو  اصل اساسی و مهم وجود دارد:

 

http://www.evm2024.blogfa.com/

 

 

 

فایرباگ – Firebug – چیست و چگونه از فایر باگ استفاده کنیم ؟

 

آموزش کسب و کار اینترنتی مقاله

 

 

 

بازاریابی با شبکه های اجتماعی یکی از گونه های بازاریابی در محیط های رقابتی امروز است که به یک کسب و کار کمک می کند مسیر راحت تری را بپیماید اما، مانند هر نوع روشی این نوع از بازاریابی نیز نیازمند توجه به نکاتی است که در ادامه توجه شما را به آن نکته ها جلب می کنیم، برای موفقیت در شبکه های اجتماعی دو  اصل اساسی و مهم وجود دارد:

در شبکه های اجتماعی واژه ایی به نام من وجود ندارد، هر فعالیت شما کاملاً برای جذب کاربر می باشد و قانع کردن مخاطبتان برای این که بپذیرد شما بهترین هستید، بنابر این در شبکه های اجتماعی مخصوصاً شبکه هایی مانند فیسبوک که ارتباطات گسترده تر است همیشه در ما و دیگران خلاصه می شوید در نتیجه تنها نباید به خود فکر کنید.

شما می توانید هر شخصیتی  در دنیای واقعی داشته باشید؛ بهترین در عرصه ی خود و یا یک فرد معمولی… اما همه شما در شبکه های اجتماعی برابر می باشید و در شرایطی کاملاً مساوی نسبت به هم قرار دارید که قرار است به رقابت بپردازید. اما بعد از دو نکته ایی که در بالا به آن اشاره کردیم و  قبل از شروع مبحث Social Marketing توصیه می کنیم که حتماً با بحث Branding نیز آشنایی پیدا کنید تا موفق تر عمل کنید.

در بسیاری ازمنابع بازاریابی، بازاریابی با شبکه های اجتماعی اینگونه تعریف شده است:

  • Social Marketing” فرآیندی سیستماتیک در بازاریابی می باشد که در کنار دیگر کارها برای شما شرایطی را فراهم می آورد که به هدف خود در شبکه های اجتماعی برسید، به عنوان نمونه: هدف شما می تواند ایجاد یک باور اجتماعی در مورد موضوعی خاص باشد. “

یکی از مهمترین بخش ها در اینگونه بازاریابی ها در این است که شبکه های اجتماعی بر این پایه ساخته نشده اند که فقط شما را به مقاصد اقتصادی و یا اینترنتی برسانند بلکه آن ها می توانند روشی باشند برای رساندن شما به هدفی در دنیای واقعی… هر چند اهداف اولیه و همه گیر این نوع بازاریایی مالی و اقتصادی می باشد اما، این بدین معنا نیست که اگر شما برنامه ی اقتصادی ندارید و یا حتی می خواهید کاری را بدون هدف اقتصادی برای اولین بار انجام دهید نمی توانید در شبکه های اجتماعی فعالیت داشته باشید. برای شروع فعالیت حرفه ای و هدفمند در شبکه های اجتماعی باید ۲ همکار را در نظر داشته باشید.

  • Social Parent ( مسئول اجتماعی)؛ یعنی فردی که قوانین اولیه و راه کارهای خاص را برای فعالیت در شبکه های اجتماعی تعیین کرده و نظاره گر و هدایت کننده شما و دیگران در فعالیتتان می باشد.
  • Marketing Parent (مسئول بازاریابی)؛ یعنی کسی که مسئولیت ارائه برنامه و تعیین اهداف را از تبلیغات مشخص می کند. کسی که به عنوان مسئول بازاریابی فعالیت می کند باید اطمینان حاصل کند که تمامی افرادی که با او همکاری می کنند و تمامی برنامه هایی که او تعیین می کند به درستی عمل می کنند یا خیر… و اگر در بخشی از فعالیت های هدفمند شما مشکلی ایجاد شد او باید مشکل را رفع کند.

اما سوال مهم این است که باید از کجا شروع کنیم؟

ابتدا از جایی که احساس قدرت بیشتری در آن می کنید آغاز کنید. از جایی شروع کنید که فکر می کنید کاربران و مشتریان شما  ارتباط قوی تری می توانند با هدف شما و خود شما برقرار کنند. به زبان ساده تر نقطه آغاز فعالیت شما باید جایی باشد که در آن احساس توانایی بیشتری دارید. سعی کنید توانایی خود را محور کارهای خود قرار دهید و آن را پرورش دهید به آن بال و پر بدهید و سپس آن را قدم به قدم در شبکه های اجتماعی پیاده کنید. اگراحساس می کنید که توانایی خوبی در صحبت کردن و بازاریابی دارید از ارتباط با کاربران و دیگر شرکت ها شروع کنید تلاش کنید تا از طریق اکانت خود در این شبکه ها با دیگران ارتباط برقرار کنید.

همان طور که می دانید در گوگل پلاس یا شبکه اجتماعی گوگل شما می توانید حلقه دوستان ایجاد کنید؛ این حلقه می تواند بهترین نمونه برای نوع ارتباط شما باشد، تلاش کنید که حلقه ی خود را بر اساس هدف انتخاب کرده و با تعدادی از آن ها ارتباط برقرار کنید، مطمئن باشید اگر برنامه شما درست و هدفمند باشد و می توانید تاثیر اولیه نیرومندی را  بر روی مشتری بگذارید به علاوه توانسته اید که او را به طرف خود جذب کنید در نهایت شما او را به عنوان بازاریاب مخفی خود استخدام کرده اید زیرا او برای شما تبلیغ خواهد کرد.

تمام نکته هایی که در بالا به آن اشاره شد به یک بازاریاب حرفه ایی کمک می کند که بتواند فعالیت بهتری را در بازار های رقابتی داشته باشد و راه رسیدن به اهداف مختلف در کسب و کار های کوچک و بزرگ را هموارتر می نماید.

منبع:مسترویزیتور

برچسب‌ها: شبکه اجتماعی, کسب و کار اینترنتی, بازاریابی اینترنتی
+ نوشته شده در پنجشنبه نوزدهم فروردین ۱۳۹۵ ساعت 8:0 توسط B-Behfar  | 
باران بهفر هستم دانشجوی تجارت الکترونیک
در این وبلاگ با موضوعات و مفاهیم آموزش کسب و کار اینترنتی آشنا می شویم.
با ارائه راهکارهایی در زمینه های: کارآفرینی، مدیریت فروش، بازاریابی، ایده های کسب درآمد و راه اندازی کسب وکار اینترنتی در خدمت شما خواهم بود.
http://evm2024.blogfa.com
  • خانه
  • پروفایل مدیر وبلاگ
  • پست الکترونیک
  • آرشیو وبلاگ
  • عناوین نوشته ها
نوشته‌های پیشین
  • خرداد ۱۳۹۵
  • اردیبهشت ۱۳۹۵
  • فروردین ۱۳۹۵
  • اسفند ۱۳۹۴
  • دی ۱۳۹۴
  • آذر ۱۳۹۴
آرشیو موضوعی
  • آموزش کسب و کار اینترنتی
  • دانلود مقالات آموزش کسب و کار اینترتنی
  • کسب و کار اینترنتی در منزل
  • کسب و کار اینترنتی
  • کسب و کار
  • تجارت الکترونیک E Commerce
  • روش بهینه سازی سایت
  • بازاریابی موتورهای جستجو
  • طراح حرفه ای وبسایت
  • سئو
  • بازاریابی
  • Marketing
  • تکنیک های جستجو
  • رسانه ها اجتماعی
  • کار آفرینی
  • ایده
  • خلاقیت و ایده پردازی
  • Business
پیوندها
  • Alexa
  • |آموزش بازاریابی
  • malihe mohammadi
  • آموزش کسب و کار الکترونیک جمال الدین جهان پناه
  • آموزش مجازی اینترنتی بازاریابی | کسب و کار الکترونیک
  • کمپین کسب و کار اینترنتی برای زندگی بهتر
  • راه اندازی کسب و کار اینترنتی
  • آ»وزش کسب و کار اینترنتی(خانم تولایی)
  • آموزش کسب و کار اینترنتی( خانم شجاع نیا)
  • آموزش کسب و کار اینترنتی(خانم مهرآسا)
  • آموزش کسب و کار اینترنتی(خانم کریمی)
  • آموزش کسب و کار اینترنتی(خانم علیزاده)
  • آموزش کسب و کار الکترونیکی
BLOGFA.COM